Článek Jen tak...

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Jen tak...

12. 05. 2008 - 18:29

who knows?: Jen tak...tak vlastně proč ne,proč se tě nezeptat.Jsem opravdu zvedavý/á,co mi odpovíš.Když v tobě pořád koluje ta punkerská krev a dřív jsi bývala punkerka,tak proč se cpeš mezi nějakou elitu?Hm?Jestli to bereš jako žert,tak sorry,ale jestli ne,tak se zamysli nad tím,co říkáš a nekaž punku pověst.Jasně asi seš fakt strašně egoistická a zaslepená do svojí dokonalosti,že nedokážeš rozeznat,co některé věci znamenájí.Nechci nějak soudit,protože tě osobně neznám,ale podle toho ,co tady neustále píšeš mi přijde,že v tobě není a kouska punku,prostě jen obyčejná rozmazlenost a zahleděnost.A neboj závist ze mě nemluví,protože tě opravdu neznám.Tak doufám,že mi bude odpovězeno.Neber tohle jako nějakou narážku na tvé ÚŽASNÉ,DOKONALÉ A ZEMĚKOULI SE ROVNAJÍCÍ ego,prostě tohle je můj názor,na který mám právo jako kdokoliv jiný.

12. 05. 2008 - 18:39

s-a-r-i-k: Aaa,tady to někdo nepochopil...necpu se mezi elitu...já v elitě jsem...tohle nemá s punkem nic společnýho...kdo říkal,že v elitě jsou jen namyšlený Barbie s deseticentimetrovejma podpatkama???Nikdo...v elitě může bejt kdokoliv,kdo má nějakou moc...nějaký privilegia...njn,ale to chce ještě vědět,co to ta elita je,že???
PS:Rozmazlená rozhodně nejsem...egoistická možná...protože kdo má rád sám sebe,tomu v životě vycházej věci mnohem líp než těm,co se nenáviděj...
Ale k tomuhle je zase potřeba nějaký to vědění...

---
s-a-r-i-k.pise.cz

12. 05. 2008 - 18:56

jirka*: Tak to můžu jedině potvrdit.

---
jirka666.blog.cz/

12. 05. 2008 - 19:46

who knows?: Ano,samozřejmě v elitě jsi a bud si v ní i nadále,ono nejde o to,jak lidi v nějaký elitě vypadaj,ale jde o jejich chování a to je pak nějaká Barbie s "ex-satanistickou reggae-punkerkou" na stejný úrovni,když má potřebu se snad i povyšovat nad ostatníma bytím v elitě.No každej si pod pojmem elita představí hodně podobnou věc,tak nevim,co tolik hrotíš.Sice to opravdu s punkem nemá nic společnýho,ale věci v tomhle světě jsou dost propojený,nejde to prostě oddělit!Už kdybys měla punk v krvi nikdy by tě nenapadlo mluvit o privilegiích,moci a podobných svinstvech.A taky je dost rozdíl mít rád sám sebe a být v sobě zahleděný .Snad to jednou dotáhneš dál než na fotografku oveček Ještě možná na závěr takový zamyšlení proč vlastně elity vznikaj a dá se tomu opravdu říkat elita?Jen proto,že se hrstka lidí snaží prosadit více na úkor ostatních?Že se prostě povyšují?Opět je to ale můj názor,možná zkreslený nenávistí k vyšším autoritám a elitám,kterém vlastně nic nedokázali a hned se za ně prohlašují!

13. 05. 2008 - 14:46

s-a-r-i-k: Nebyla jsem žádná satanistka,ani punkerka,ani rastafariánka ani nic jinýho...já jsem pořád sama sebou...uznávám víc názorů,nepřikláním se jenom k jednomu...ale vysvětlovat vám to pořád dokola je hooodně náročný...některý lidi jsou prostě zabedněný...ale což...jejich problém...
A to,co tady vypisuješ,je spíš záležitostí anarcho-punku,než punku jako takovýho...
A neříkám,že když jsem v elitě,jsem sobecká a arogantní...ne,jen se snažím vyhovět lidem,kteří tu moc nemají a pomoct jim...takhle já to využívám...prostě jim pomáhám k něčemu,k čemu se sami neodvážej...
Takže to rozhodně není na úkor ostatních,jak říkáš...
A pamatuj:Je třeba často větší odvahy k tomu svůj názor změnit, než za ním pevně stát.

---
s-a-r-i-k.pise.cz

13. 05. 2008 - 17:37

jirka*: Spíš bych se přikláněl k názoru, že je to někdy naopak. Být pevný jako skála ve svém názoru mi připadá daleko těžší než názor ze dne na den změnit. Doba je taková, že přináší hned druhý den nová fakta a těmto faktům pak nutno přizpůsobit názor.
Asi to bude jiné tam, kde nová fakta nepřicházejí (otázka víry, přesvědčení) a tam se názor nevyplatí měnit.To potvrzuji.

---
jirka666.blog.cz/

13. 05. 2008 - 18:32

who knows?: Ano,někteří lidé opravdu zůstanou zabednění a nedokážou z několika náznaků vyčíst,že namyšlenost je pravděpodobně jejich silná stránka,ale tak bud samozřejmě dál taková jaká jsi a za tím si stůj,jak jsi sama napsala,nestojí to tolik tý odvahy ..a nevim,jestli se tu dá bavit zrovna o anarcho-punku,punk sám o sobě odmítá např. fašismu a ten je o tzv . "elitě".....Pak asi sama špatně chápeš pojem elita,narozdíl od mnoha dalších,to co jsi tu popsala,se podobá spíš Armádě spásy .Ono jde pomáhat lidem i bez "členství" v elitě,ale asi to není takový vzrůšo.Nemůžu posoudit,protože všichni tu jedem na stejný lodi,nemluvim o beztřídní společnosti,protože to je kravina,ale prostě o tom,že je na nás,jak si tady ten život zařídíme a tím,že se začnou vytvářet elity,tak s tím nikdo nikdy daleko nedošel a asi ani nedojde,ale to by chtělo možná trochu větší znalost dějin ...A jestli se jen snažíš být něco extra,tak to je jen další důkaz nadřazenosti.

13. 05. 2008 - 22:56

jirka*: Myslím, že začínám chápat. Šárce nejde o elitu jako nadřazenosti jedné skupiny lidí nad druhou, která by se dala zahrnout pod pojem diskriminace ale o elitu využívající vrozených nadprůměrných vlastností člověka k tomu, aby mohla pomáhat lidem. Myslím, že tu půjde o uznání. O uznání sebe samé, že by chtěla nějakým dílem pomoct druhým.O uznání od druhých. Nejde o aroganci moci, nejde o bohatství. Jde o získání pozice z které by to mohla všechno provádět a odměnou jí bude uznání. K tomu musí převzít spoustu odpovědnosti a být dobrá, aby mohla být ostatním vzorem. Takovou elitu bych si představoval, že by měla být kolem nás.K tomu potřebuje inteligenci, představivost, flexibilitu, vzdělání. Takže je to tak nebo není Šárko?

---
jirka666.blog.cz/

13. 05. 2008 - 23:38

who knows?: Ono samo o sobě pomáhat druhým není vůbec špatné,naopak,měli bychom si pomáhat co nejvíce,ale Jirko,už v hned v druhém řádku s tebou nesouhlasim "vrozených nadprůměrných vlastností"....dosed není známo,že by byl zrozen nadčlověk,o kterého se dost dlouho snažilo nacistické Německo.Každý má nějaké své kladné vlastnosti,s kterými si můžeme být nápomocni navzájem.Já pořád nechápu,proč se do toho tahá ELITA?

14. 05. 2008 - 10:51

jirka*: Vrozené nadprůměrné vlastnosti - určitě tam patří inteligence, ta je vrozená a vůbec geneticky lze podědit spoustu jiných vlastností, které lze dále vhodným způsobem rozvíjet. Nemyslím teď nadřazenost a elitářství v podání německých nacistů, kteří nadprůměrných vlastností chtěli využít k něčemu jinému. Záleží na tom, čeho chce elita docílit, jaké má plány a pod. Srovnej si to s tím, co naše elity předvádí v parlamentu v duchu plnění volebních programů a naprostou neschopnost se domluvit, vyjednávat a podobně. Ono elitu si každý bude představovat trochu jinak, jinak nám o tom říká historie a záleží na tom, co nakonec si z toho člověk vezme. Být v elitě také může znamenat obohatit se na úkor druhých, nebo mít moc, mít peníze, pro někoho naopak stačí z pozice elity druhému pomáhat.Ale tady na tu pomoc musí být nějaké finanční zdroje(materiální), pokud někomu nestačí pouze dobré slovo, které nic nestojí.A ta pomoc tedy bude souviset třeba s charitou atd.

---
jirka666.blog.cz/

14. 05. 2008 - 15:18

who knows?: To souhlasim,ale mysliš,že člověk je tak silná bytost,aby jím to "elitářství" doslova neproniklo?Myslím v tom špatném slova smyslu,prostě proč se za něco prohlašovat,když to jde stejně tak i bez toho.Proto se k tomu stavím záporně.Inteligence je určitě vrozená,ale musí se s ní umět i inteligentně zacházet.Já třeba mezi inteligentní lidi řadím ty,co nepotřebují uznání a bytí v daném uskupení jen proto,aby na ně všichni vzhlíželi s obdivem,že "něčeho" dosáhli...to něco je tu myšleno třeba tak,že prostě jen někomu pomáhají...Inteligenci většinou značí i skromnost.Takže podle mě prostě člověk umí a zvládá pomáhat i za normálních okolnosti,jestli teda víš,kam tím směřuju a slečna ELITA se nám k tomu už asi nemá jak vyjádřit,protože je podle ní stejně tato diskuze o ničem,že? Jinak si teda neumim vysvětlit to dlouhé mlčení.Asi mi holt chybí potřebná inteligence,hm?

15. 05. 2008 - 08:34

jirka*: Podívej se, člověk potřebuje uznání a to jak ho vyjádříš je na tobě. Můžeš ho vyjádřit obdivem,jak ty říkáš, můžeš jen poděkovat a nemusí to být jen za to, že někdo něčeho dosáhl.Uznání se dá vyjádřit i pohledem tak jako i pohrdání.Záleží na situaci. A to, že někdo zachází s pojmem elita ještě neznamená, že je to ve špatném slova smyslu. V tom si myslím nepochopil to, co Šárka říká.Šárka říká, že se o tom přesvědčila. Je jasné, že elity musí mít privilegia. Ty privilegia musí být zasloužené. Třeba je to za to, že její úsilí směřuje někam, kde si to žádá ocenění a oceněno je právě těmi privilegii. Nechceš snad říct, že ten, kdo se učí mizerně a je lajdák musí mít stejná privilegia jako ten, kdo se učí dobře ? Dále říká, že má úspěch, dobrou náladu a dobrou náladu je nutné šířit dál. Nedokážu si představit opak, že by někdo z pozice elity působil na ostatní zasmušilým dojmem a náladou pod psa.

---
jirka666.blog.cz/

14. 05. 2008 - 19:11

madame*: no.. myslím že šárka si o pomoci druhým jenom trošku vymýšlí aby měla čím obhajovat..

14. 05. 2008 - 20:23

!!!!: jo přesně tak..máš pravdu..teda že by Šárka svoji moci někde pomáhala se mi nechce věřit..buď to neni vidět a v tom případě to asi ani pomoc neni..a jestli to je vidět tak já to teda nevidím..jen už neví čím má obhájit svou elitu no..

15. 05. 2008 - 08:20

jirka*: Ta pomoc nemusí být vidět. To by mohlo vypadat jako prospěchářství. Pomoc nemusíš dělat tak, aby byla vidět. Vem si to, že Šárka třeba pomáhala v lese na brigádě a zadarmo. Teď chce jít na pracovní tábor hnutí Brontosaurus. Zase je to o pomoci a ne o výdělku. Takže ta pomoc tam je vidět a cítit. Já když přispěju 20 Kč na podporu boje s rakovinou, tak o tom taky nebudu někde vytrubovat, co jsem udělal za záslužnou činnost aby o tom všichni věděli. Můj motiv tam byl ten, že jsem měl dobrou náladu a tak jsem si ji nechtěl kazit odmítáním a zvlášť odmítáním něčeho, co považuji za dobrý skutek.

---
jirka666.blog.cz/

15. 05. 2008 - 12:46

s-a-r-i-k: Ale co...tak jim přece jenom pár užitečnejch věcí,který jsem uďála,napíšu...
V prváku jsem v šílený zimě prodávala stužky na pomoc lidem postižených AIDS,pravidelně přispívám na adoptovanou holčičku Mariamu Ali-li,se studentskou radou jsme uskutečnili sbírku na adopci dalšího dítěte z Afriky,chodím sázet stromky=obnova lesů,s čímž souvisí i odklízení spadaných stromů po nějaké vichřici a je toho mnohem víc...
Chtěla bych vidět,jak s něčím pomohli oni a zadarmo,když tady takhle machrujou...

---
s-a-r-i-k.pise.cz

15. 05. 2008 - 18:14

who knows?: No vida,to je parádní,ale já raději pomáhám lidem kolem sebe,který znám,než abych dávala peníze na "udajnou holčičku v Africe,co trpí hladem",těhlech lidí je mi fakt líto,ale jsem člověk nedůvěřivý,což způsobila tato společnost .Mám už vlastní plány jak pomoct v budoucnu a budu mít jistotu,že jsem někomu opravdu pomohla a a navíc to i na vlastní oči uvidím.Ale stejně mě ani tyhle činy nedokáží přesvědčit o elitě ..Je to prostě holej výmysl tvýho mozku,kterej ti baští asi jen Jirka Víš kolik lidí by se pro to,co děláš ty,muselo považovat za členy elity?A oni se tam přesto neřadí a proč?Protože jsou prostě skromní a takoví lidi si zaslouží obdiv a ne arogantní,egocentrický člověk!

16. 05. 2008 - 13:06

s-a-r-i-k: Ale tohle není žádná údajná holčička,ale skutečná...chodí námjejí obrázky,fotky,vysvědčení a jsme v neustálym kontaktu s její vychovatelkou,která je navíc moc sympatická...a víme na 100%,že ty peníze používaj na školní potřeby a tak...protože nám Mariama píše i dopisy...

---
s-a-r-i-k.pise.cz

16. 05. 2008 - 13:13

s-a-r-i-k: A jak si asi ti dokonalou pomoc lidem kolem sebe představuješ???Myslíš si,že nikdo jinej nepomáhá svýmu okolí???Sorry,ale asi jseš naivní...
A člověk,kterej je v elitě,může daleko líp ovlivňovat jiný elity,aby dosáhl toho,co chce udělat pro ty ostatní...takže třeba když za mnou někdo přijde s nějakým problémem,mám daleko větší moc něco udělat pro pomoc,můžu snadněji dosáhnout toho cíle...
Kolik obyčejných lidí,které znám,se pokoušeli něčeho dosáhnout sami a nešlo jim to...museli proto požádat o pomoc někoho jiného...
Já tuhle moc nezneužívám,já ji používám na potřebný věci...ale to ty asi nechápeš...

---
s-a-r-i-k.pise.cz

16. 05. 2008 - 13:15

s-a-r-i-k: Promiň,je mi tě líto...s těmihle názory se moc daleko nedostaneš...

---
s-a-r-i-k.pise.cz

14. 05. 2008 - 21:43

who knows?: Já se docela těšim na Šárky obhajobu,ale asi došla slova....hmm...měla by sis Šárko asi více věřit,abys to dotáhla dál,protože vzdát se takhle na začátku.

15. 05. 2008 - 08:24

jirka*: Docela bych očekával, že se s tebou ani bavit nebude, neboť jsi člověk, který je tak trochu extrémní a asi nechápavý, dost vyhrocuješ a nehledáš pravdu, takže od ní by to bylo asi na facku

---
jirka666.blog.cz/

15. 05. 2008 - 12:47

s-a-r-i-k: A že já facky rozdávám s oblibou...

---
s-a-r-i-k.pise.cz

15. 05. 2008 - 18:21

who knows?: Pravda,že trochu extremita jsem,a proto tady řeším to "povyšování se".Ono je lepší vidět věci reálně ,než někomu lízt zaslepeně do zadku,i když na to opravdu nikdo není zvědavej.Sorry,ale seš to i ty,co tady meleš totální krávoviny!

15. 05. 2008 - 18:03

madame*: je vidět že nikdo z vás netuší kolik peněz z té dvacky kolik přispějete na rakovinu prsu se dostane k těm nemocnejm lidem.. taky jsem přizpíval dokud jsem nezjistila tyto procenta.. ale nebudu vám to brát.. a pokud jde o takovéto pomoce.. no myslím že zrovna who knows? má na kontě můj život, a to je dost velká pomoc si myslím

17. 05. 2008 - 19:43

who knows?: Pokud si myslíš,že trpím rozčtvrcenou osobností,tak se klidně můžeš podívat na ID a uvidíš,že já nemám důvod se za někoho schovávat a psát si tady jako schizofrenik vzkazy,které se mnou budou souhlasit.Sice madame znám,ale nenutil/a jsem ji,aby sem psala,to spíš ona mi řekla o tomhle blogu a a pár lidí,které znám přes ní mi právě o tobě řeklo,co seš zač.Někdy je fakt sranda poslouchat,jak trapná jsi byla.Nynější dobu nemůžu posoudit! ...

17. 05. 2008 - 19:49

s-a-r-i-k: A kdo říkal,že mluvím zrovna o tobě???

---
s-a-r-i-k.pise.cz

17. 05. 2008 - 19:53

s-a-r-i-k: A nemůžeš vědět,jaká jsem byla dřív,ani jaká jsem teď...z vyprávění někoho,koho znáš,to může být dost zavádějící...tady si něco přidá,tady zas ubere...kdo ví,co ti kdo nakecal...

---
s-a-r-i-k.pise.cz

17. 05. 2008 - 22:10

who knows?: Neřekl/a jsem to na tutovku,že myslíš mě,ale jsem se ohradil/a ...a tebe opravdu neznám,ale ty lidi,co mi o tobě vyprávěli a ještě někdy i vyprávějí,tě znají dost dobře....možná si něco přidají,ale celkem dobře se na tom shodnou.Ono na každem šprochu,alespon pravdy trochu a i třeba ten zlomek pravdivosti stojí za zasmání

18. 05. 2008 - 09:56

s-a-r-i-k: Já moc dobře vím,že se někdy chovám strašně trapně,že jsem občas blbá a tak...ale bez toho bych to nebyla já...
No,a občas je docela sranda po pár letech číst deníček a říkat si:"Sakra,jak jsem něco takovýho mohla udělat?" A někdy se za ty trapný chvíle mýho života opravdu stydim... I za to chování...já osobně jako necejtim žádnou změnu,ale když pak mrknu do toho deníku,tak si řeknu,jaký je štěstí,že už se tak nechovám...
A jako víš co...chybami se člověk učí...

---
s-a-r-i-k.pise.cz

18. 05. 2008 - 12:13

who knows?: No vida...možná,že se na něčem shodneme a tímhle bych tu diskuzi radši ukončil/a."Výměna" názorů proběhla,nevím,jestli to někomu pomohlo,ale snad je vše v pohodě.Měj se fajn